Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard gaan we dit zo snel en zo goed als mogelijk herstellen. We proberen je hier zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen:

Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.

Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de klacht te mailen. Dit doen we niet om de klacht af te schuiven, maar om er goed naar te kunnen kijken en een goede oplossing te bedenken. Wij kijken er echt zo snel als mogelijk naar en klachten behandelen we direct nadat je ons mailt.

Wij informeren jou over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. Een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht heel serieus. Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Wij zorgen er voor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden daar kun je van op aan!

Contact informatie

Telefoon

+31 6 48810282
KVK

80090079

Onderdeel van Gabriël Services

Bespaar tot wel 20-30% per jaar

80% betaalt te veel
80%

Maar liefst 88% van de Nederlandse bevolking is op dit moment te veel geld kwijt aan energie- en/of internet kosten (incl. ondernemers).

30% kan bespaard worden
30%

De gemiddelde MKB'er kan 25 á 30 procent aan kosten besparen op non-core kostenposten als energie en internet.

30% kan bespaark worden!
80% betaalt te veel

Hieronder vindt u de partners waar wij mee samenwerken